mandag 26. september 2011

Harde tider for bokbloggerne?

Det er en sur våt høst, som skapt for å lese, men i bokbloggernes rekker synes det å være tegn på trøtthet; høyt respekterte 'Around books' takker for seg og min egen favoritt, 'Boklesebloggen min', rapporterer om manglende motivasjon. Det er alltid trist når de du setter pris på forsvinner, men verden er nå en gang i stadig endring, så hvorfor skulle det være annerledes i bloggosfæren? Jeg tipper at vi snart vil oppdage noen nye, spennende bokblogger!

Hvordan skal en så blogge? Langt eller kort, ofte eller av og til? Det er det heldigvis bloggeren selv som bestemmer, der er en frihet i denne virksomheten som er helt avgjørende for meg, jeg vil blogge når jeg har lyst, ferdig med det!

2 kommentarer:

  1. Jeg begynte å blogge i 2008, og jeg opplever at mange av de som begynte å blogge samtidig som meg ikke oppdaterer like ofte som før. Jeg kjenner det litt selv også, denne lysta til ikke å bruke tiden på blogging. Samtidig liker jeg jo blogginga, jeg liker å få kommentarer og jeg liker å lese andres blogger, så jeg kommer til å fortsette -med med lave skuldre.

    SvarSlett
  2. Eg trur eg er tilbake. I alle fall litt sånn innimellom og med litt meir senka skuldre enn før. Eg har bare trengt å tenke litt på det.

    SvarSlett