mandag 29. mars 2010

Søndagsdikt: A

Boklesebloggen har følgende utfordring:

1. Det er snart april, og det går mot vår. Presenter eit vårdikt.
2. Nemn ei diktsamling på A som du har lyst til å lese, eller ei diktsamling på A som du anbefaler andre å lese.
3. Presenter eit dikt av ein diktar på A.

Eg vil ta utfordringa, men eg vil heller presentere eit dikt frå diktsamlinga eg vil anbefale.

Vårdiktet er av Nils-Aslak Valkeapää:
Vårens netter er så lyse
så lyse

 sjela finner ingen ro
 tankene brenner




Diktsamlinga på 'a' som eg anbefaler: '
Ars Moriendi eller de sy dødsmåter av Georg Johannesen.

Eit dikt frå samlinga:
'Arbeidsuke
Søndag

Undulatene har vært tamme
så lenge at de flyr i bur
etter at sprinklene i brystet er fjernet

Sommeren kom etter tyve år
Da var hendene sommerfugler
De grep ikke hardt om noe

Ariadne hjalp meg ikke
Labyrinten ble revet innenfra
Slik fant jeg ut av den

2 kommentarer:

  1. Valkeapää er jo ein anna diktar eg gjerne skulle lese meir av. Trur eg må innom biblioteket og sjå om eg finn noko av han til påskeferien.

    SvarSlett
  2. Det korte diktet til Valkeapaa slo sterkt:)

    SvarSlett